Räkmacka!

2009-09-11 @ 21:25:59
Vi har köpt special såg och lister, varit på AMS och lämnat papper. Det var våra punkter idag!
Listerna åker upp en efter en ( jäklar så bra det blir) och jag håller på göra räkmackor som vi ska mumsa på till filmen vi har hyrt. "Kartellen" inte en blekaste vad det är för film men den vart det iaf!

Städat och tvättat har jag gjort också. ( Maskinen går varm där nere)
Ska slänga upp lite gardiner och möblera om lite blommor sen tror jag att jag är klar för dagen.
Imorn vette katten vad som händer och sker, ett glas vin eller två?? Hoppas jag vaknar av att solen skiner i mina ögon iaf! Då LOVAR jag att jag ska plocka bort äpplena och plommonen som bosatt sig på vår gräsmatta! Men BARA om det är sol kom ihåg det gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback