Paradise Hotel!

2009-11-17 @ 00:17:01
Vilken serie.!? En riktig skit serie men jag kan inte låta bli att följa all sån skit.
Och den här säsongen började ju så sjukt så nu kan jag inte låta bli att titta!!
Förstår inte hur folk kan ställa upp på att vara med ännu värre ens söka till det?? kan ju endast handla om att man vill bli en Ö kändis, som tror att h*n är nått men folk bara skrattar åt!
Skämma ut sig i tv, nää inget för mej. Men jag är glad att det finns sånna människor för då har jag nått att roa mig med om kvällarna. Skamligt!?


Hämtade Smilla på dagis sen åkte vi förbi Jessica och busade lite. Vidare hem till Anna och åt super god mat, sen glodde vi på ja just det ovan nämnda.
Och nu är jag hemma, ska borsta gaddarna och lägga mig om en stund. Är en trötter!
.

Kommentarer

Postat av: Fia

Det är så skönt att veta att det finns en till crap-tv-lover som jag :D

2009-11-17 @ 00:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback