Lördag 21/11-09

2009-11-21 @ 12:05:42
Vaknar av att solen lysr i mina ögon. Klev upp och titta på termometern, det är 10 grader ute. Känns som en vår dag, inte en november dag. Härligt.

Igår var vi på New Moon, vilken film. Vilken männsika. Underbar! Fast jag måste erkänna att Joel är snäppet hetare. Ja det är han.! Jag har min egna wannabe här hemma.!=)
Idag blir det lite vin, massa skratt och underbara människor. Ja jag hoppas på det iaf (underbara människor).
You know, ??

Yahyah in i duschen så man blir människa.

Gruvar mig inför måndagen!




                             



Ja Joel är hetare!

Kommentarer

Postat av: sandra

nja, jag kan inte hålla med riktigt....

Joel är het, men Edward är fan hetare ;)

2009-11-23 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback