Nack h*vete!

2009-09-13 @ 13:14:55
Va ju och knäckte till skiten i måndags, men jag har lika ont nu igen. Fattar inte varför det inte kan ge med sig bara, varför ska det göra så ont?

Som jag hade LOVAT plockade jag upp all frukt igår, och när jag vaknade så gick jag ut och tog en cigg i vanlig ordning, tittar bort mot frukt träden och va ser jag?
Jo en massa jävla äpplen och plommon som ligger där på backen och ser ful ut! Va f*n?!
Nu ryker plommon trädet kan jag lova. Ok med äpplen, hårda, stora frukter som är lätt att plocka upp.
Men dom där plommonen, mjuka, slemmiga och luktar surt! Nää bort med plommonträdet!
Nu ska jag ringa Sanda och se om vi skulle hitta på nå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback