Day N Night!

2009-09-23 @ 22:26:36
Då va ännu en dag över (snart iaf).
Vad har dagen bjudit på??
Va hem till Desiree en sväng och tittade på´kissarna. Vilka underbara små varelser, man blir så sugen men jag måste hålla mig! Sen hämtade jag Smilla på dagis och vi lekte en sväng i lekparken. Elin kom och gjorde jätte god kassler gratäng, det tackar vi för. Mätt i magen begav jag mig hemåt där mamma, moster och morbror redan var.
Nästan alla buskar och blommor ska väck, så dom kom för att titta ut det dom ville ha.

Nu sitter jag här isoffan och tittar på Greys Anatomy, underbara serie. På söndag börjar det igen och Desperata Hemmfruar imorgon, OTH började förra veckan. Full speckat schema framför datorn under hösten nu vill säga!

Jag älskar dessa program, kan inte få nog av dom. Följer det mesta men om jag ska begränsa mig så är dessa 3 mina favvosar.
Finns inte ett avsnitt av OTH jag inte gråtit till!

Tror jag ska knoppa efter Greys, pensionär är mitt nya jag. Jag är trött och så sover jag, jag vaknar och är trött så sover jag. Måste vara årstiden, mörkt och ruggigt, Brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback