Begär??!

2009-09-12 @ 12:03:26

Jaha gud finns kanske trots allt! Solen skiner och jag måste väl bege mig ut i trädgården och plocka upp frukten från marken. Konstigt att han inte kan hjälpa till med andra saker, när man verkligen vill att något ska hända då strejkar han tror jag. ( för ligga på knä i gräset och plocka frukt var inte det jag ville idag)
Nu har jag iaf lovat så jag ska göra det, om en stund!

Jag funderar på om jag ska beställa lite ur Ellos katalogen?! Massa julgrejjer. Jag älskar julen men när tomten har varit här och raketerna är skjutna så kan snön få ta sitt pick och pack och dra till Kina eller nå. Då är julen slut och jag väntar och längtar efter våren!

Tiden går så fort. Sommaren? flög förbi och nu är det mörkt och kallt på kvällarna. Nästa månad är det oktober och sen kommer ju snön. Va deppigt allt blev när man tänkte så.
Nu ska jag rycka upp karln och åka till återvinningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback