Fortf. 27/10-09

2009-10-27 @ 19:51:22
Kunde inte sova för fem öre imorse när jag kom hem.
Låg och vred och vände till 9.30, och precis när jag håller på att somna ringer min mobil.
Ett nummer jag inte kände igen så jag försöker låta pigg och trevlig när jag svarar!
- Bella!
- Hej det är ..... som ska koppla in internet hos er. Tänkte kolla om jag kan komma imorgon klockan 9??
( Det brinner i huvudet på mig mig)
- Absolut, jag är hemma. Hej då!
Va faan. jag som ska jobba en natt till. Då mpste jag hålla ögonen öppna till 09 imorgon också. Sen får jag inte sova speciellt länge för på torsdag jobbar jag dagtid. Börjar åtta! Hur ska det gå då? Det visar sig sa en vis man nån gång.?

Är hos Nathalie nu, lånar dator, badkar och micro! Ska snart åka iväg till jobbet, vi GILLART!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback