27/10-09

2009-10-27 @ 04:42:36
Tiden flyger bort. Det va ju nyss sommar! Värme, sol, bad och grillkvällar. Vad hände??
Det blev mörkt, kallt, regningt och slutet på oktober. Då har vi dom här kalla & trista månaderna framför oss. Dom har sin charm dom med men jag måste säga att jag gillar sommar månaderna mer!

Sitter som ett x på jobbet nu, ögonen tittar både åt höger, vänster & rakt fram? Bakåt??
Är inte skit snygg kan jag ju informera om iaf! 2 timmar till ska jag se ut så här innan jag får sova. Halloween började tidigt på mitt jobb.?
Måste ta mig en kopp kaffe åh se om jag piggnar till liiite. (förmodligen inte)

Kommentarer

Postat av: Pia

Finns det fler nattugglor än jag??=)

Fin blogg du har!

2009-10-27 @ 04:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback