Snart sprängs jag!

2009-11-12 @ 17:28:03
Det började i måndags kväll. Va inte så farligt då men jag tog en alvedon i förebyggande syfte. Sov som en stock, vaknade vid halv nio av väckarkloickan. Åh fy fabian vilken huvudvärk. Tog en migräntablett och sov en halvtimme till. Vid nio var jag tvungen att gå upp, jobbet kallade. Tog mig igenom arbetsdagen med migrän, fick lite mat hos Jessica på kvällen, sen brast det. jag visste inte vart jag var, vem jag var, varken ut eller in. Åkte hem och sov 12 timmar, men vakande med samma jävla skit huvud på onsdagen med. Tröck i mig migräntabletter och blundade lite till. Nu kändes det lite bättre men jag var fortfarande inte 100. Som tur va jag ledig på onsdagen så jag fick vila mitt stackars huvud en sväng. Och det hjälpte. Känner fortfarande att den ligger och lurar någonstans där i bakhuvudet, men jag kan gå, springa, titta ordentligt iallafall.
Usch den här jävla värken jag har haft önskar jag inte ens min värsta fiende.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback