Timrå!!

2009-05-29 @ 21:09:07
Vi har äntligen kommit fram, efter många om och men. -Sväng här! Där vid kyrkan bor dom.
- Nä nu känns det inte bra för mig, jag tror vi är fel!
Vänder bilen medans Elin pratar med Björn som ska guida oss RÄTT!
Upp för en backe, förbi en rastplats och då klämmer Jessica ur siig.
- Nu känns det bra för mig, nu känner jag igen mig.! Ingen bra guid direkt. Men vi gillar dig endå! =)

Sitter ute på Fias altan nu och ska äta grillat, potatis sallad och pasta sallad! Mumma!
Och föresten: Första blogg inlägget på min nya fina röda dator!
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Låter bra att ni hittade fram iallafall ;)

Kommer ni till härnta nått och går på marknaden, men du skulle ju ringa imorn när du har vaknat =) pusspuss

2009-05-29 @ 21:36:10
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback