Orka!

2009-05-14 @ 00:05:16

Va ju som sagt till Ida idag och satt modell. Va bara färgning av håret, är lite skrajj med klippning (fast nu behövs det, och det har även min frisör sett så vi får ta och klippa nån dag sa hon). Färgen blev jätte bra iaf, superduper nöjd blev jag. Fortf. brun men mycket bättre än innan, haha jag såg ut som en zebra innan.!
Imorn vette katten vad som händer, sova enda tills jag vaknar ska jag göra iaf, har ju en natt till att jobba!
Pussa lite på älsklingen min om han hinner hem innan jag börjar jobba, annars får jag krypa ner med honom när jag slutar på fredag morgon.

En liten tanke till alla mina underbara vänner!
Älskar er så mycket, tack för att ni finns och ställer upp. Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback