Kämpa på!

2009-05-21 @ 22:40:48
Kan inte riktigt förstå att jag och min andra hälft ska flytta till ett hus. Det känns overkligt, men gud så bra det kommer bli.
Fixa och dona precis som man vill, spela hur hög musik man vill utan att någon klagar, bada tolv på natten om jag skulle känna för det. Ja det blir så "fritt" när man bor i hus. Det är vårat hus, vi äger det.
Sen finns det ju alltid vissa som har saker att klaga på, som inte alls har någonting med saken att göra. Det är VI som ska flytta inte DU! Va det någon jag sket totalt i så va det väl DIG. Det lyser avundsjuka om DIG.
Orkar inte bry mig, fast endå gör jag det. Hatar när folk ska klaga och bla bla bla. Äh det är som sagt VI som flyttar och det känns sjukt bra till 110%.

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Bry dig inte gumman. De är ni som ska flytta ingen annan.. Ganska mykke avensjuka på den där fronten. hehe

Hoppas ni får en underbar helg, Solen kommer på lördag. Så ses vi till veckan sen.

Puss å kram

2009-05-22 @ 15:11:23
URL: http://lundgrennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback