Jaha...

2009-05-09 @ 20:42:23
Inte en gnutta sömn har jag fått innan jag ska gå till jobbet, det kommer bli en seg natt känner jag.
Va ut en sväng till Lilly-Charlene som fyllde 2 år idag och grattade henne lite. Sen hem och käka lite mat och vidare ner på stan för att titta på bilar. Melwin tyckte det va jätte kul att titta på alla snabba bilar.
Åkte hem vid sju för att sova lite men det är aalltid någonting som stör mig. Jag kan inte somna! WTF.?!"#

Aja nu sitter jag här iaf, ska hämta ut lite pengar innan jobbet för jag tror jag ska köpa mig en mosbricka på Sibylla senare! Måste ju festa till det lite eftersom det är lördag! =)
Är mycket att stå i just nu, jag MÅSTE börja packa våra saker om allt ska ner innan vi flyttar. Vi har ju inte bara en grejj direkt, snarare för många. Men det finns alltid nått man måste köpa, speciellt nu när vi ska flytta till hus.
Gaah jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback