Fredag

2009-05-08 @ 13:12:59
Då va man ledig en natt då. Är lite drygt när man har lediga dagar mellan passen men det funkar, jag får ju jobba iaf!
Va ut till Valbo en sväng med mamma igår, kände mig helt konstig i kroppen. Mådde illa, hade huvudvärk och kände mig allmänt orkeslös. Petade i mig lite mat när jag kom hem sen sov jag big time från 15-20. Det va sjukt skönt och behövligt. Mådde mycket bättre när jag vaknade. Tror det är magkatarren som spökar.

Idag ska jag umgås lite med syster min, va hur länge sen som helst jag träffade henne och barnen. Saknar dom!
Ska även åka till K-Rauta och titta på en rotting grupp till våran altan, åh det kommer bli så fint!
Nä nu måste jag få i mig lite krubb innan dom kommer och tittar på lägenheten. ( Håller tummarna igen för att dom vill ha den nu på en gång, eller ja snart iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback