27/5

2009-05-27 @ 23:09:56
Regnet det bara öser ner! Skumt väder det har varit idag sol, blåst och regn! Skulle vara lika imorn så jag och mamma tar våran Eckerö tripp nästa vecka istället.Inge kul att sitta på en båt och må dåligt för det sjöar så hemskt.

Har hittat en dator jag vill ha nu, eller ja jag har hittat två och det är så svårt att välja. En liten röd eller en stor svart, ingen speciell pris skillnad. Åh jag är i valet och kvalet. Får fråga Rickard när han kommer hem, han kan det där med datorer han. (Jag kan inget)
Jag är så grymt sugen på något men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.Jobbigt det här, den veckan i månaden när allt är upp och ner. Äh jag lägger mig i sängen och tittar på tv istället.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback