Vad är det jag ser?

2009-03-05 @ 10:34:52

Små små snöflingor som singlar ner mot marken.! När ska detta sluta? Jag vill ju ha vår nu och inte en dag senare.
Vette katten vad man ska hitta på idag innan tvättstugan klockan 16. Jag ska få låna borrmaskin av Nathalies mamma så jag kan få upp alla hyllor i hallen, det är så tomt där just nu. Bara en hatthylla och några jackor.Tror jag ska poppa lite musik nu och göra mig iordning, och ladda inför helgen. Då är det hirls night only och rackarns så kul vi ska ha!


Kommentarer

Postat av: tilda

hej gums. visste inte att du hade blogg :) Ja än å länge har han klarat sig.. Men det kommer nog för han med lagomt till helgen elr nått :P Hur är det med dig då? kramar

2009-03-05 @ 12:28:54
URL: http://tildasetterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback