Påfågel!?

2009-03-27 @ 17:33:37
Det va grymt skönt med en tupplur.
*Jessica ringde vid 16.20 och skulle väcka mig men jag sa ring upp om en halv timme.
*Jessica ringer upp efter en halv timme och jag säger ring upp när du kommer fram.
*Jessica ringer när hon kommer fram, jag kämpar för att ta mig upp och kolla! Det gick ju prima. Utvilad är jag också.

Snart ringer Elin hoppas jag för jag börjar bli hungrig. Jag nappade på henne förslag om att äta på Max, har inte alls någon större lust att ställa mig och laga mat nu. Sen är det ju alltid gott med Max! Flott Arne!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tror du de ? ja är lite skeptisk jah :( men ja funderar på att prova. Va bra! Då får man ju träffa dig å.. verkar lite omöjligt att få gö de just nu :P

2009-03-27 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback