Nu så..

2009-03-09 @ 22:44:44
Har värkarna satt igång! Äntligen ska den lilla killen komma ut, jag pratade med Jessica nyss och vi är nog mer förväntans full än Sandra! Haha vilka vänner!
Idag har det hunnits med en hel del, shoppat blommor med mor min, gått en sväng på stan och inhandlat lite presenter till Therese som fyllde 20 igår, fått nya fina naglar av Elin, noppat mina ögonbryn och fått en massage av Nathalie.
Är det någon som vill göra naglar så kontakta mig så kan ni få nummret till Elin, bara jag hade haft min USB kabel tillhands hade ni fått sett mina naglar. Dom blev jätte fina och en design på ringfingret.

Nu ska jag lägga mig och titta på HSM 3, måste vara piggelin imorn när Wilmer kommer 7.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback