Myskväll med tjejerna!

2009-03-06 @ 21:30:52
Sitter hemma hos mig och Rickard nu och tittar på Lets Dance med Nathalie, Jessica; Mickis och Sara. Skit mysigt! Äter massa gotta och dricker cola.!
Har ätit kina mat tidigare men den va inte speciell go, så vi äter oss mätta på chipsen istället!
Kul att vara med alla igen, vi hade så kul när vi umgicks förr. Saknar den gamla tiden.
Många skratt har det blivit idag, hela balkongen gungade när vi nämde en viss sak. Haha rött blandat med svart, ni vet vad jag menar!
Lägger upp bilder sen när jag fått låna USB:n av Jessica!

Kommentarer

Postat av: Therese

haha blev du sugen på kina igår?? :P

Ja klart du får komma upp tidigare, jag har inget att göra på dagarna ;) puss

2009-03-07 @ 10:54:17
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback