Måndag

2009-03-23 @ 10:06:45

Skjussade Rickard till Arlanda igår, Jessica följde med som min trogne följeslagare!
Vi åkte till Barkarby och tittade lite, hittade en sängstomme i fyndhörnan på Ikea som jag tittat på ett tag nu. Den kosatde bara 350 kronor och självklart skulle jag hitta den i Barkarby när jag inte kan få med mig den hem. Lagomt sur fortsätter vi mot kassan där vi möts av en 4 km lång kö. Nä det här skiter vi i säger vi i kör, och lämnar Ikea med sura miner.( Ja iaf jag var sur)

Lagade Tacos hos Elin på kvällen och så tittar man ut genom fönstret och va ser man?
Jo Hej mitt vinterland igen! Va fan när ska det sluta snöa och bli sommar? Eller vår iaf.
Man får ju depression av det här skit vädret!

Åkte till Nathalie vid halv 10 imorse och våldgästade henne. Möttes av en väldigt morgon trött människa som inte alls va glad att se mig så tidigt på morgonen. Haha tur att jag är van med hennes humör annars hade jag klappat i för henne=)
Ska åka en sväng till Ikea innan vi ska till Skutskär och titta på huset.
Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback