Insomnia

2009-03-25 @ 22:13:20

Jag har haft en blä dag idag. Vet inte alls vad det är som är fel känns som allt är upp och ner.
Va länge sen jag kände så här, men jag hoppas det bara är idag.
Blev bjuden på korvstroganoff hos Jessica innan jag skulle jobba, alltid lika gott! Sen for jag iväg med Elin och handlade lite, ja eller lite och lite hon STOR handlade.Ska jobba tre nätter nu, så storhandla får jag göra på lördag!

Ibland funderar man vad som försigår i andra människors huvuden. Jag kan inte förstå hur man kan göra vissa saker och skita i allt annat. Har man lite vett i kroppen så borde det ringa en klocka nån gång iallafall.

Jag blir sinnesförvirrad av allt!


Kommentarer

Postat av: Jessica

Gogumman.. du får gärna berätta om du inte har nån bra dag så att man vet. Känns som att jag inte alltid hinner se sånt med barn, städ och stök . Då hade du fått en stor bamse kram. För du är en bra vän och bra-a vänner behöver kramar ibland! Nu ska jag gå och snåsa men hör av dig imorgon och lycka till nu inatt!

Puss puss puss puss puss!!

2009-03-25 @ 23:57:40
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback