Drogad?

2009-03-08 @ 22:34:34

Idag har det varit en lat dag precis hela dagen. Har inte gjort annat än suttit i soffan och slappat med tv:n.
Igår va det ladies night hemma hos Nathalie. Det va jätte trevligt, massa skratt och mycket bilder! (Fattar inte hur jag gör för att se så konstig ut på bild, det är ett frågetecken! Haha)
Åkte taxi ner till Heartan vid halv tolv, rackarns så mycket folk det va där. Hade jätte trevligt enda tills jag känner att jag inte mår nå bra, och sen faller jag bara ihop på dansgolvet. Elin och Nathalie hjälper mig ut därifrån och när jag fick luft så mådde jag bättre igen. Vakterna och polisen tyckte jag skulle åka upp till akuten och ta blod/piss prov för att se om jag fått i mig några droger. Så där spenderade jag och lin halva natten. Tacka gudarna för att jag fik komma in fort annars hade jag somnat där.
Fick kissa i en mugg och dom kollade 10 olika droger men det va negativt. Tack gode gud för det!
Förmodligen hade jag ätit/sovit dåligt och på grund utav det så svimmade jag. Det var iaf ingen fara så jag fick åka hem.
Tack för att ni ställde upp igår!!




Måste slänga iväg ett STORT Grattis till Therese som fyller 20 år idag! NÄsta helg ses vi äntligen igen.





Nu ropar sängen, jag kommer slockna på fem röda!


Kommentarer

Postat av: Therese

tack för grattis hälsningen, gumman. =)

Men vad läskigt att bara falla ihop så där.. Vilken tur att det inte var något farligt, vi syns nästa helg. Love you.

2009-03-09 @ 18:20:53
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback