Nothing in this world!

2009-06-14 @ 21:03:58

Har haft en mysig dag idag. Låg på soffan till 1 typ då kom Elin och hämtade mig. Åkte hem till Jessica, hon fixade och donade. Ner i tvättstugan och när jag kommer upp sp sitter Fia och Björn i soffan! Snacka om surprise! Alltid lika kul att träffa dom.( Flytta ner nudå)
Köpte tunnbrödsrulle på Sibylla och flottade, handlade på Willys och sen ner på stan med Nathalie för att fika lite.

Nu sitter jag i min ensamhet och äter oliver, tänker på allt möjligt. Ensamheten är inge kul int, visst är det skönt att vara ensam ibland men mest suger det ganska rejält!
Ska ¨ta mig ett bad sen kolla på en film, upp tidigt imorn på introduktion på jobbet?? Borde man inte få den när man börjar inte 1 år senare?? Haha det är ju betalt iaf så jag går gärna dit!'


Ni vet vilka ni är ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback