'

2009-06-08 @ 12:29:10
Solen är här igen, som jag har väntat! Efterlängtad i flera dagar.
Badade måndagen förra veckan och på tisdagen hade man jacka och vantar typ. Svensk sommar är inte rolig med dessa drastiska vändningar. Men när det är varmt är det underbart, bättre än utomlands. Ska dra med mig karln nu och handla. När vi kom hem igår så hade frysen stått öppen från morron till kväll ( halv tolv). Inte en mat bit hade klarat sig. Köttfärsen va varm och aa ni förstår, bara att slänga rubbet! Usch va irriterad jag blir när jag tänker på det.

Aja nu Måste jag ut i solen och ta vara på värmen när den äntligen är här! 



 Ozzy och Kid Rock i Timrå! Hur fan gick det till??

Kommentarer

Postat av: Kid Rock

Men hahahaha ... snyggt jobbat! ;)

2009-06-08 @ 22:26:30
URL: http://fijjaaa.blogg.se/

Postat av: jessica

Hhahaha!

2009-06-12 @ 00:10:34
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback