Tisdag

2009-07-28 @ 06:08:36
Skrev precis ett lååångt inlägg, sen kom jag åt fel knapp och så försvann alltihopa! Lagomt less man blir.

En natt av sex den här veckan är snart avklarad iallafall. Endast ledig på onsdag och då ska jag, mamma och systra min åka till Uppsala, Om jag läntar!
Första gången jag sover ensam i huset när jag kommer hem idag, det är nog inga problem. JAG känner mig hemma där.
Det börjar synas lite förändringar nu också, det är så roligt att måla. Vitt vitt vitt, åh det är så fint.
Måste ner på stan när jag vaknar idag, det är nå drivrutiner som måste uppdateras och jag fattar noll?! Så jag går ner till butiken där jag köpte den så dom får hjälpa mig.
50 minuter kvar sen så säger jag god natt jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback