Onsdag!

2009-07-08 @ 10:46:01
Solen har gått och gömt sig någonstans, det va skönt med lite skugga en dag men nu får den gärna komma tillbaka.
Vi har fixat och donat med hallen, målat, satt upp gipsskivor, slipat och målat igen. Nu är det snart färdigt! 
Köpt utemöbler har vi hunnit med också, jätte fina och sköna. Så nu kan vi sitta ute och äta utan att behöva släpa matbordet in och ut. 

Ikväll blir det "sommarkväll"  med alla tjejer, ska ringa Tilda och kolla om hon vill följa med också.
Tror jag ska slänga i mig en macka nu innan Julian och Wilmer kommer. Åh va jag har saknat dom. Mosters Älsklingar!
Btw bilder på huset kommer, jag lovar. Har inget internet just nu så det får bli vid ett annat tillfälle.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback