Onsdag

2009-07-22 @ 19:40:18
Igår va vi på Gröna Lund hela dagen, från morgon till kväll( natt)
Man är fortfarande ett litet barn innerst inne, springer runt bland karuseller och choklad hjul och har ett leende på läpparna!
Fan va kul vi hade, Silje och Tone vann godis och nallar om vart annat. Själv vann jag inte ett dugg! När vi släppte av norrmännen på hotellet fick jag en liten nalle av Tony, Haha han tyckte så synd om mig som inte vunnit nått.

Inatt blir det jobb och imorgon blir det sista rycket i lägenheten, ny besiktning på fredag och då lämnar vi nycklar också. Skönt att slippa tänka på den nå mer, man blir stressad av det!
Nä nu måste jag få i mig lite mat innan jag ska åka iväg.

Remember I Went INSANE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback