God morgon eller ska jag säga god natt?

2009-07-24 @ 06:13:29
Natten har varit lång men den börjar gå mot sitt slut nu. Snart, snart får jag också min skönhets sömn!
Var till lägenheten igår och tapetserade och städade färdigt så idag klockan 13.15 är det besiktning och sen åker vi till HSB och lämnar nycklar och garage taggen. Det känns helt underbart att lämna ifrån sig allt, vara färdig. Nu kan jag slappna av igen. Jag har kännt stressen ligga och gro på axlarna för att jag inte städat färdig men nu så är bekymmret borta!
Jag ska lägga in bilderna från Gröna Lund på datorn så jag kan slänga upp några här också. Vi hade en klockren dag!
Ikväll blir det bio med min kära Rickard, vi går nog ut och käkar någonting innan. Mys pys!

Kommentarer

Postat av: sandra

vad skönt att ni är klara med lägenheten :)

vi måste ses nån dag gumman!

puss, love...

2009-07-24 @ 11:01:17
URL: http://sandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback