1:a Augusti

2009-08-01 @ 01:12:25
Tiden bara flyger iväg, det är redan augusti. Vi har redan bott i huset en månad, och jag storm trivs. Det är faktiskt skönt att inte bo inne i stan, det är inte ett ljud när jag ska sova och vi kan sitta ute på altanen och grilla när det är fint väder. Jag kan inte bli mer nöjd än vad jag är nu.
+ att min käre sambo ringde idag och vi ska till Göteborg på lördag, och kanske det skulle bli så att jag fick gå på Ullared. Kan man vara mer lycklig just nu?? Nej jag tror inte det, eller?

Jag vet nått som inte du vet!

Kommentarer

Postat av: Fia

Fy så taskigt att ta en Ullareds sväng då jag har börjat jobba igen! Det trodde jag inte om dig Isabelia .... ;)

2009-08-01 @ 12:48:23
URL: http://fijjaaa.blogg.se/

Postat av: sandra

vad vet du nått som inte jag vet? :)

nu blev jag ju nyfiken :P

2009-08-01 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback