Trevlig kväll igår du!

2009-01-30 @ 14:25:32
Diana och Elin kom hem till mig vid sex snåret, vi lyssnade på musik spelade Guitar Hero och drack lite vin.
Vid halv tio kom Nathalie hem så vi begav oss dit för att fortsätta umgås där.
Det blev ännu mer musik och vin. Sen gick vi hem till Acke en sväng och poff sa det så va klockan halv ett. Det var bara att "springa" ner till heartbreak om vi skulle hinna dansa lite.
Lagomt med folk inte mycket men inte lite heller. Träffade på några man kände igen och så dansade vi.
Strax före två gick vi hemåt, åt en natt macka sen somnade vi på stört. Och idag har vi legat i sängen hela tiden och tittat på film. Känns som jag kommer ligga på latsidan idag ända tills jag ska börja jobba.
Nu ska jag hoppa ner i ett bad så jag känner mig lite piggare.

Kommentarer

Postat av: Therese

dricker du.. du en torsdag? :P haha nä skojja bara

men vad roligt, mamma å pappa kommer oxå skaffa Wii så det ska bli as roligt, osså spelade jag Gitarr hjälte hos mattias i måndags, och jag bara ägde :D puss

2009-01-30 @ 14:46:41
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback