På begäran

2009-01-19 @ 19:49:01

av Therese så kommer lite kort. Något gamla men dom får duga tills jag kan ladda upp dom nya!

Rockfesten förra året!

Diana & Dennis           
Diana & Dennis                 Jag,Rickard & David         Desiree & Nathalie           Rickard & David


Fest hos Diana!

                  
Mickis,Nathalie & Jennifer      Jag & Mickis                       Nathalie & Mickis              Jag,Johanna & Nathalie


Mickis & Diana


Fest hos Johanna!

  
Ida & Elin                            Jag,Jennifer & Diana

Nyår hos Elin!

           
Nathalie & Veronica        Jag & Nathalie                   Veronica & Norre             Nathalie





Kommentarer

Postat av: Therese

hehe tack det var snällt, och roligt att se bilder =) miss you

2009-01-21 @ 12:35:11
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback