Promenad

2009-01-13 @ 10:45:02

Jag och Nathalie somnade inte förän tre halv fyra igår natt. Vi låg och tittade på film "Wanted" grymt bra film.
Men endå vakande jag i skaplig tid idag. Va uppe vid tio, visst är jag trött och skulle kunna sova en stund till men det är lika bra åh stay awake så jag kan somna ikväll.
Vi bestämmde igår att vi skulle gå och träna idag, men eftersom jag ska ha Wilmer så ska vi ta en lång promenad istället. Träning för oss och sov time för honom.
Nu har Rickard varit borta i en och en halv vecka och det känns kan jag lova.
Att jag saknar honom nu är bara förnamnet! Sex veckor kvar är det med, hur fan ska det här gå??? Måste göra någonting hela tiden så jag kan fördriva tiden. Tur att man har underbara vänner och en underbar familj som ställer upp i vått och torrt.
LOVE


Kommentarer

Postat av: Therese

ska han vara borta i 7 veckor!! :S

fy faen du.. men du kan få komma hit ett tag om du vill =) skulle vara skojj. puss

2009-01-13 @ 10:54:09
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Postat av: Jessica

Coolt. Men du jag har bytt nummer. Men du kan väl komentera till mig, även om jag inte uppdaterar så brukar jag läsa komentarerna. Btw, vill du se en bra film måste du bara se twilight. Tror du skulle älska den filmen :) Kramís!

2009-01-13 @ 14:50:36
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback