Klipp och färga

2009-01-13 @ 22:59:26
Wilmer kom strax efter ett idag. Han va trött redan när han kom så vi gick ut på promenad nästan på en gång så han skulle få sova lite. ( Och jag röra lite på mej)
Tog en sväng till stan, Diana köpte hårfärg ochs en gick vi till AMS. Vilket skit ställe! Ursäkta men jag förstår inte vad dom är till för, inte får jag nå jobb för att jag är inskriven där inte. Nä tycker dom enbart ställer till en massa problem.
Efter vi vart där gick vi vidare hem till Elin. Våran egna frisör!
Diana klippte och färgade och jag färgade. Klippte mej för två veckor sen ungefär så nu får det växa lite innan nästa klippning.
Nu sitter jag här framför datorn igen och funderar på vilken film jag ska se ( innan jag somnar,vilket jag förmodligen kommer göra i förtexterna)
Har försökt kommentera flera bloggar också men vette fan vad som är fel.Det går INTE! Får prova igen imorn.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback