Ikea

2009-01-08 @ 12:49:58
Idag ska jag åka till Ikea igen. Känns som jag alltid är där. Men jag måste bara köpa köpa nytt soffbord innan det tar slut.
Måste ju vara nytt till nya soffan eftersom det vi har iblir för stort. Och handla har jag aldrig tackat nej till!
Håller på tvätta just nu, sen kommer Elin och ska äta lite med mig. Är väl klar i tvättstugan vid fyra tiden, så vi åker då.
Mamma ville till Järnia med, och jag vill förbi Rusta och kika om dom har nån vit färg så jag  kan måla över de fula tapeterna som vi har i köket. Hur kan man välja nå dyligt alltså??Bård, usch nä fy fan jag tror jag spyr.
Lovar och lovar att jag ska lägga upp bilder och jag ska göra det. Nathalie måste bara hitta kabeln till datorn så hon kan föra över.
Men när vardagsrummet är klart blir det kort kan jag lova. Åhh va jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback