Hemkommen

2009-01-11 @ 01:36:29
Kom nyss innanför dörren efter en kväll med guitar hero, Wii och en massa skratt hos Robban!
Vi har spelat allt ikväll. Kommer defenetivt ha träningsvärk i kroppen imorgon. (Vältränad som man är)
Elin och Ida kom förbi, hade tjejsnack i köket medans pojkarna fortsatte med tv spelandet. Elin hade klipp och färgat håret.Hon kan göra vad som helst med håret och det är alltid lika snyggt.
Blev lite avis på Idas fina röda färg hon har i håret, jag vill också göra något nytt med mitt. Jag har ju klippt av det en bra bit men nu känner jag att Elin kan få ta bort en bit till!

Nu ska jag hoppa ner i sänga och få min skönhetssömn.

Synes imörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback