Färdig!

2009-01-18 @ 22:50:54
Nu har jag städat färdigt och gud va skönt det va att sätta sig ner och ta det lugnt.
Nathalie kom förbi så vi har ätit lite kvällsfika. Blev rostade mackor med ost, gurka, tomat och Oboy.
Så nu är jag mätt i magen och tittar ut över en STÄDAD lägenhet.
Ska ta mig ett välbehövligt bad nu tänkte jag innan vi ska krypa ner i sänga och titta på film.

Btw jag och pappa va ut och gick en sväng på isen i Sikvik idag. Lagom kallt och solen sken så det va helt underbart. Att man inte är ute i naturen och går oftare. Tror det beror på att man är lat och inget annat. Imorn blir det Ams på möte sen ska jag hjälpa Nathalie att måla. Hon blev sugen nu när jag hade fått mitt klart. =)

Kommentarer

Postat av: Therese

Och vart är alla bilder du har lovat att lägga upp? blir ju nyfiken och se hur allt blev =)

2009-01-19 @ 17:20:04
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback