..

2009-01-07 @ 16:15:26
Ok alla har gjort en så jag känner mej tvingad till att göra en jag med.!


33 frågor om 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja, inget jag kommer på nu.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårs löfte.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, flera stycken.=)

4. Dog någon som stod dig nära?
 Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Inget, höll mig hemma hela året.

6. Är det något du saknar med år 2008 som du vill ha år 2009?!
Ett fast jobb!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Oj oj vilken fråga.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jadu den som visste vore glad.

9. Största misstaget?

Gör aldrig misstag.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Vanlig förkylning, åkte på en magsjuka också.

11. Bästa köpet?
Gud vilka svåra frågor.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv och Rickard!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja Rickard gör mig glad varje dag.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Katy Perry- I Kissed A Girl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definetivt mycket gladare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Jobbat, men finns det inget jobb är det svårt.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit fet mat!

18. Hur tillbringade du julen?
Hos syster med familjen.

19. Blev du kär i år?
Älskar min Rickard varje dag.


20. Hur många one night stands?
Inte ett enda.

21. Favoritprogram på TV?
OTH och Desperata Hemma Fruar. (Fast tittar på datorn)


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä hatar lika mycket fortfarande.

23. Bästa boken du läste i år?

Shopoholic böckerna var grymma.


24. Största musikaliska upptäckten?
Öhh


25. Något du önskade dig och fick?
Absolut


26. Något du önskade dig och inte fick?

Ja det med.

27. Årets bästa film?

Yes man med Jim Carey. har nog inte skrattat så på många år.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med tårta och paket med släkten.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns alltid något man vill ha.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
?

31. Vad fick dig att må bra?
Rickard, familjen och mina vänner. Utan er skulle det gå åt pipsvängen!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Finns många som ser bra ut, men ingen jag va speciellt sugen på.

33. Vem saknade du?
Rickard, när han är borta och jobbar.



Jaha då har man fyllt i en sån med då.
Va roligare när man va yngre, va lite mer fart i en då. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback