Det blir aldrig bra

2009-01-11 @ 11:48:43
Nu har jag varit förkyld sen nyår och det vägrar ge med sig. Jag har inte haft nån feber men jag hostar som jag vet inte vad och snoret rinner så jag får snyta mig stup i kvarten. Är helt torr runt näsan och det svider.
Hoppas det släpper snart för även om man inte är sängliggande så är det sjukt jobbigt att vara så här.
Man blir slut i kroppen iaf.
Det blev inget målande igår, tiden rann iväg och det blev så mörkt ute, men maskera hela köket hann jag med iaf. Så idag ska jag måla för hela slanten!
Längtar till vi får ny dator så jag kan lägga upp bilder. Rickard backade över våran förra med bilen så vi fick släpa fram den stationära datorn.
Snyta mig igen kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback