Datorn har varit paj!

2009-01-24 @ 14:36:49
Fick igång den idag igen.! Vette sjutton va det va för fel men den gick inte att starta och när Rickard provade imorse så fungerade det igen.
Vi va ut och käkade på Tennstopet igår jag, Rickard, Christian, Emelie, Thaien och Clas. Sen gick vi vidare till Mc Gills och tog en öl. Riktigt trevlig kväll faktiskt.
Ska hem till Elin om en stund och klippa oss. När jag klippte mig sist så sa Elin: - Du kommer vilja klippa av mer om typ två veckor för då har du vant dig.
Och hon hade rätt jag vill klippa av ännu mer nu!
Får se vad hon hittar på, det brukar alltid bli bra så hon får fria händer.
Ska hoppa in i en dusch nu så håret är tvättat när hon ska klippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback