Valentines Day i efterskott!

2009-02-16 @ 18:36:07
Åh va härligt det är att ha min älskling hemma igen. Vi firar Alla Hjärtans Dag 2 dagar senare än alla andra eftersom han inte va hemma då.
Sitter och väntar på middag på nu. Jag får inte veta vad det blir men jag har tjuvkikat lite och kött och har jag sett iaf!
Sen fick jag välja sås själv och då valde jag Grönpeppar så det här blir nog riktigt smarrigt.
Ska ner i tvättstugan vid sju och tvätta alla Rickards grejjer, tråkigt men det måste ju göras det också. Gör jag det inte idag så kommer jag bara skjuta upp det som jag gör med allt annat!?

Vi åker ner till Gbg vid löning och hälsar på Stefan och hans tjej. Vi pratade om att tatuera oss när vi är där, men jag vet inte om jag klarar av det. är ju så in i norden rädd för nålar. Men jag vill ju ha en så jag får väl ta och bita ihop och bara göra det.
Nu ska jag pussa lite på min älskling!
( Och försöka kika vad det blir för mat)

Kommentarer

Postat av: sandra

är han hemma nu? :D vad skönt! vi måste väl träffas nåndag innan den här bebisen bestämmer sig för att komma ut :) hälsa Rickard!

2009-02-16 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback