Torsdag

2009-02-12 @ 10:00:46
Blogg.se funkade inte som det skulle igår så jag struntade i att skriva ett inlägg när jag kom hem.
Somnade vid ett tiden och vaknade igen vid fyra och kunde inte somna om. Tillslut somnade jag men det tog sin tid.
vet inte varför jag sover så dåligt för.
Va hem till Elin igår och gjorde naglar det blev lika bra som alltid!
Hon skulle förlänga/färga håret också, och jag blev så sugen så nu ska jag köpa hår och sätta i!
Först klipper jag av mig det och se vill jag ha i massa hår igen. Man är ju rolig, har svårt att bestämma sig.
Har precis gjort mig i ordning, så nu får syster gärna komma och hämta mig.!

Kommentarer

Postat av: Diana

Bra uppfinning de där med löshår. Då kan man ju ångra sig flera ggr om =) like u do :P

2009-02-12 @ 11:02:58
URL: http://dianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback