Tisdag!

2009-02-24 @ 17:45:05
Idag har jag spenderat min dag med Jessica och Sandra! Pratat strunt, lekt med barnen och druckit kaffe(läs: dom har druckit kaffe)
Nu är jag hemma igen och har precis ätit lite köttbullar och makaroner. Magen kurrar mer nu efter maten än va den gjorde innan. Nu får han jobba igen!
Härligt väder idag, men solen hade fått tittat fram lite mer om den ville. Antar att den inte ville eftersom den inte gjorde det!.
Nu har Rickard fått nytt jobb med, han åker iväg på måndag och blir borta i 12 dagar. Men då vet jag att jag får vara tillsammans med honom 9 dagar efter det. Bara han mår bra så är jag nöjd.

Kommentarer

Postat av: Marie

Va blir han borta 12 dagar nu. Så ni kommer inte på systers 20 års fest. Gud vad besviken hon kommer att bli. Hon som har längtat så och sett fram emot det.

2009-02-24 @ 19:02:13

Postat av: Therese

haha jo men jag fick mensen nu :P tack å lov.

Marie hade försökt ringt dig, men du svarade inte, tänkte bara fråga ifall du kommer den 7e, på min 20 års fest :) du får ringa mig imorn när du ser detta, måste veta hur många det blir :) puss

2009-02-24 @ 21:45:18
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback