Söndag

2009-02-08 @ 15:06:57
Vaknade och var pigg imorse. Trodde jag skulle vara jätte bakis men det kanske kommer senare, när jag har ätit.
Jag och Nathalie tittade på Melodifestivalen och drack lite vin. Alcazars låt va grymt bra så tack för att dom gick till finalen.
Och efter man hade hört den så blev båda två party sugna. Klockan elva började vi göra oss i ordning för en kväll på hang Loose. Mycket folk, och lite bråk. Både jag och Nathalie åkte på flator!
Sjuka människor det finns i den här världen. Vakterna frågade om jag ville göra en anmälan ( det fanns två vittnen) men jag orkade inte, vi skulle ju ha kul den här kvällen.
Robban kom och hämtade oss efter krogen iaf, det var guld värt för det snöade så in i bomben.
Nu ska jag duscha sen hem till mamma och pappa och äta Porterstek. Gud va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback