Natti natt

2009-02-15 @ 22:40:18
Har retat gallfeber på grannarna genom att dammsuga strax före tio. Men jag tror dom hellre blir störda nu än sju imorn bitti.
Det är "den" tiden på månaden nu så jag har ätit glass med chokladsås, åhh va gott det var. Jag har varit sugen hur länge som helst och idag kunde jag inte hålla mig nå mer va bara tvungen att köpa det.
Rickard skulle ha kommit hem idag och överraskat mig, men pga vissa omständigheter så missade dom båten!
Han tar en båt sju imorn bitti istället. Åh va jag längtar. Saknar honom så det gör ont nu, och det pirrar i hela kroppen när jag tänker på att han ska komma hem imorn och var hemma EN HEL VECKA. Va har ni hört? Snacka generöst!
Nä nu ska jag krypa ner i sänga så det blir måndag nån gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback