Måndag

2009-02-23 @ 12:04:20

Vilken lördag! Hade jätte trevligt här hemma, vi sjöng vi sjöng och vi sjöng. Sen åkte i ner på Heartbreak.
Mycket folk och några kändisar! Bla. kusinerna mina. Kul åh se er!
Vi gick hem och utanför Olles kände jag att magen vände sig totalt, men fick inbte upp något. Väl hemma åt vi rostade mackor (har jag hört i efterhand) sen gick jag och la mig, och slocknade direkt. Syter min hade tagit taxi upp hit för hon skulle sjunga ännu mer innan hon skulle hem! Det har jag noll minne utav. Men allt som allt hade vi en toppen kväll som vi MÅSTE göra om.

Igår va vi bara hemma och mådde som vi förtjänade. Tittade på film och åt flottig pizza. Vi körde sten,sax och påse om vem som skulle hämta pizzan och jag med min vanliga otur fick äran att gå!
Trodde jag skulle ramla ihop flera gånger efter vägen, usch va dåligt jag mådde.
Elin kom förbi strax före nio på kvällen för att titta lite på Beck, då ringer Nathalie och har fortfarande JÄTTE ont i magen. Vi åker upp till akuten och det visar sig att hon har infektion i typ hela magen. Stackarn.
Pratade precis med henne och det va inge bättre idag, hon hade nästan ondare så läkaren skulle ringa och besluta om hon skulle komma upp igen. Får se om man spenderar natten på sjukhuset.


Kommentarer

Postat av: Therese

nej men stackarn, hur gick det för henne då? Mår hon nå bättre..

2009-02-24 @ 12:35:56
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Postat av: Tessan

det var ju lite roligt att det tog en jäkla lång stund för mig innan jag fattade att det var Madde där på dansgolvet . :D snacka om dålig syn ! (hade ju inga glasögon på mig dessutom)

2009-02-24 @ 14:32:40
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback