Inte öppet?

2009-02-16 @ 12:06:58
Följde med mamma och skjussade morbror min till tågstationen för han åker till Thailand idag. 35 grader och klar blå himmel det är annat än vad vi har här hemma det. jag vill också åka utomlands till varma ställen NU!
Åkte förbi Lindholms för att titta på soffan men dom öppnade inte fören 11!? På en vardag. Och på helgerna öppnade dom 10!? Brukar man inte öppna senare på helgerna och tidigare på vardagarna? Nä det där förstod jag inte. Håller på tvätta min jacka nu, den luktade inte hallonbåtar direkt, snarare massa grillkorv och brandrök.

Om 1 timme får jag träffa min älskling!

Kommentarer

Postat av: Diana

Fyyfaan! :) men då har jag mitt roliga kvar. Osså åker vi i varmare tider. haa..haa..

2009-02-16 @ 14:15:27
URL: http://dianasoderstrom.blogg.se/

Postat av: Diana

Aa.. Men glöm inte bort mig för de :( hehe! Vi kan väl kika på matchen på lördag ? du jag Acke och Rickard?

2009-02-16 @ 17:53:02
URL: http://dianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback