Home Alone!

2009-02-02 @ 23:03:00
Ja då var man hemma efter en dag fylld med det mesta.
Jag och Sandra gick ner på stan med små killarna och tittade lite. Köpte en BH och trosor i rosa, jätte fina faktiskt.
Sen kom Nathalie ner och vi gick och fikade lite.
Gick hem till fyra ungefär och då kom syster min och hämtade Wilmer, åkte med Sandra till Volvo för att hämta bilen som varit inne på lagning och sen till sjukhuset.
Jag och Nathalie åkte en sväng på IKEA för Nathalie skulle införskaffa sig lite olika grejjer. Åt en korv och en pizza slize.
Vidare hem till Elin för Nathalie skulle färga håret, och jag kunde inte hålla mig ifrån jag heller, så det åkte i lite slingor på mig med.!
Nu ska jag sova för Wilmer kommer tidigt imorn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback