Eckerö

2009-02-25 @ 21:35:55
Har varit på Eckerö idag med Rickard och några till. Va trevligt åh komma bort lite.
Köpte inget speciellt lite cigg och Rickard köpte snus i mängder inför Norge. det går ju inte att köpa snus där, det kostar typ 80 kronor dosan och då är vi ruinerade innan halva Mars har gått.
Imorgon ska jag jobba med Nathalie, ska bli kul åh jobba och speciellt när man jobbar med Nathalie. Vi har alltid lika roligt.
Har nyss betalat räkningarna och nu tänkte jag krypa till kojs, jag va uppe 6.15 imorse och gjorde mig i ordning, så nu är man lagomt trött.
Natti natt

Kommentarer

Postat av: Jessica

Klart som fan! JA!! :)

2009-02-25 @ 21:53:47
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback