Dålig uppdat.

2009-02-21 @ 10:33:44
Har varit kass på att uppdatera nu. Har inte riktigt haft tid och sätta mig vid datorn. Det har varit städning, tvättning och barnpassning på schemat.
Igår var vi hem till mamma och pappa och fick lite mat. Jätte god lax och potatis. Kan även lägga till att jag var med och tillaga lxen! + i kanten för mig.
Ikväll blir det Sing Star och Melodifestivalen för hela slanten med Rickard, Marcus, Syster och Elin. Ska bli jätte roligt.!
Nu ska jag ut till Valbo med Elin, Ida och Syster min. Systemet, kläder och bord står på listan.Uppdaterar senare!

Kommentarer

Postat av: Marie

Låter som en kanon kväll med andra ord. Ska verkligen förska att komma och hälsa på nått. Saknar er och gävle. Men vi ses ju på systers 20 års fest i alla fall. Puss

2009-02-21 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback