Blogg torka!?

2009-02-18 @ 17:10:36
Har varit dåligt på blogg fronten. Har umgåtts med Rickard så mycket jag har kunnat, tagit igen tiden ifrån varandra.
Va hem till Nathalie och tittade på Seven Pounds igår, grym film och en fin handling.
Den kan jag verkligen rekomendera.Elin ringde och frågade om jag ville följa med till Ikea för hon skulle kolla på bord och stolar till hon ska starta eget. Det kommer gå super det hä gumman!
Sen blir det kanske till åh färga och sätta i håret! Trivs jätte bra i kort hår men saknar endå det långa, därför är det bra med löshår så kan man ändra och trixa lite som man vill.
Nu ska jag byta om från mina myskläder och sätta på mig nå anständigt så fok slippe bli rädd när jag går utanför dören!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback